Forum for ledelse af forsyningskæden

Kom tættere på dine kunder med SCM.dk's medieplatform

Udpluk af kunder på SCM.dk

Effektiv marketingplatform

Med SCM.dk rammer du dem der træffer de afgørende beslutninger inden for SCM- og logistikområdet. 

Vi henvender os til supply chain managers, logistikchefer, lagerchefer, indkøbschefer, produktionschefer inden for områderne transport, lager, planlægning, produktion, IT, økonomistyring, logistik, Supply Chain Management, strategisk indkøb, traditionelt indkøb, på tværs af brancher/ industrier, rådgivning/konsulenthuse m.v.

Få fakta om SCM.dk's målgruppe her

SCM.dk's marketingplatform består af en onlineportal, et nyhedsbrev og et magasin. 
Alle priser på dette site er ekskl. moms.

Samlet målgruppeunivers for SCM.dk

Består af et printmagasin der udkommer 6 gange årligt, en onlineportal, to ugentlige nyhedsbreve der sendes tirsdag og fredag. Herudover sendes løbende temanyhedsbreve hvor relevante agendaer foldes ud. SCM.dk driver også SCM AGENDAEN som er mediets egen podcast.

“SCM.dk er baseret på en model med løbende samspil mellem redaktion, partnere og medlemmer. Alle kan bidrage aktivt med indhold og erfaringer, og på den måde være en indsigtsfuld vidensressource i processen med at udvikle SCM.dk til en stærk videnplatform”

Gitte Kastrup
Business Manager, SCM.dk

Kontakt teamet

Workcation
Workcation

“For Toyota Material Handling er det vigtigt med stærke partnere, som kan hjælpe os med at sprede værdiskabende budskaber til virksomheder med behov for sikker og optimeret materialehåndtering og lagerlogistik. Derfor samarbejder vi med SCM, der altid yder god sparring, og samtidig har kompetente journalister, som er dygtige til at hjælpe os med modtagerrettet formidling. Muligheden for at udgive eget indhold på deres digitale platforme, er desuden et kæmpe plus.”

Martin Boye Jørgensen
Head of Digital Marketing